Monday, February 23, 2009

Bina Badan @ VS Gym Ipoh

Agak lama aku menyepikan diri, alasan yang klise adalah bZZ, walhal cam biasa jer. Cuma mood yang tak berapa memberangsangkan dan keletihan. Makin tua kot... Weekend lepas sempat ke Kuala Lumpur seketika, nak setlekan bayaran apartment penyelenggaraan yang tertunggak 5 bulan dan dapatkan bil cukai MPPJ. Memandangkan aku dah tak berapa kerap turun KL ni, setle untuk suatu tempoh yang agak panjang la. Kekawan kat KL semuanya BZZ. Cuma sempat bertemusatu dua sahaja untuk lunch, diner dan nonton wayang. movienya Valkyrie, semalam sempat nonton THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON dan khamis lepas layan Geng=pengembaraan bermula. Semua movie yang ditonton minggu lepas semuanya boleh di katakan memuaskan nafsu serakah Panda ini....

My creation

Aktiviti ni last weekend 15.02.2009 di VS Gym Ipoh, antara tempat selalu aku kunjungi la di Ipoh. Jadi Panda mengambil kesempatan jadi jurugambar tak bertauliah untuk event. Yang best jadi jurugambar ni, walaupun bukanya rasmi. Ada kebebasan untuk axcess mana2 tempat hatta dok depan stage. Yang tak bestnya, takde pics aku pun yang masuk dalam camera.... Ini kali pertama pelibatan aku dalam acara sukan ni.... Pic yang besar tu la Champion of campion pada mlam tur...

My creation

Penonton pun agak teruja gitew2... yelah tengok badan orang jer besar2. badan kita dok camtur jer.... Panda tak nak besar sangat, nanti payah nak maintain.... kena pakai cup saiz D lak bila bebesar sangat:-P

My creation

Pada mlam yang sama juga, sambutan 100 tahun Sekolah Menengah Anderson , Tak jauh dari penginapan Panda. Sempatlah abik beberapa shoot untuk bunga api. Cuma shoot dari simpang trafik light depan rumah. Ceria gitew.... Takdelah nak gambarkan Perak hura hara walaupun berbagai krisis yang wujud...yang pening Rakyat Happi....

4 comments:

  1. wah, bestnyer.. bile nak ada kat kl plak?

    ReplyDelete
  2. salam....saya dengan berbesar hati menjemput anda ke website saya http://www.jombinabadan.com samada saudara ingin membeli atau menjadi rakan affiliate....
    kesudian saudara amat saya alu-alukan...Ingin saya perkenalkan produk saya yang baru je siap..5 Langkah mendapatkan badan berotot...
    untuk makluman..ebook ini hanya untuk newbie...bg orang lama..mungkin anda sudah tahu kesemuanya....

    ReplyDelete
  3. yg penting rakyat hepi...haha. tak kuasa nak campur tangan hal politik...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My World Travel....

my world traveller...
Make yours @ BigHugeLabs.com
Make yours @ BigHugeLabs.com